En İyi Netflix Dizileri ve Tavsiyeler

Resim
En iyi netflix dizileri ile ilgili sizler için uzun süredir bir yazı hazırlamak istiyordum. Ama bir türlü zaman olmuyordu. En sonunda zamanı buldum ve sizler için en iyi netflix dizileri ve konuları ile ilgili güzel bir liste hazırladım. Gerek dünyada gerekse ülkemizde yabancı diziler çok büyük bir ilgi görüyor. Her geçen günde bu ilgi de artarak devam ediyor. Ben eskiden beri yabancı dizi izleyen biri olarak gelişmeleri takip ederken aslında hiç zorlanmıyorum diyebilirim. Eskiden yabancı dizi izliyorum dediğim zaman insanlar boş boş yüzüme bakıyordu şimdi en azından bir çok kişi ile bu diziler hakkında konuşma şansı yakalıyoruz. Neyse lafı uzatmadan sizler için hazırladığım netflix dizi önerileri ile ilgili bilgiler vermek istiyorum. Listeye dahil edeceğim dizilerin imdb puanları oldukça yüksek. Eğer yeni bir yabancı dizi izlemek istiyorsanız kesinlikle sizler için hazırladığım netflix dizi listesi içerisinde yer alan dizilerden başlamalısınız. Seçtiğim diziler genelde en çok i

En Çok İzlenen Kore Dizileri

En çok izlenen kore dizileri ile sizlere merhabalar diyorum. En iyi yabancı diziler içerisinde hiç şüphesiz en çok kore dizileri izleniyor. Özellikle bayanlar tarafından çok fazla tercih ediliyor diyebilirim. Sizler için bu yazımda mutlaka izlenmesi gereken kore dizileri ile ilgi yaptığım listeyi paylaşmak istiyorum. Burada yer alan dizilerin bir çoğunu izledim ama bazılarını henüz bitirmedim ve izlemeye devam ediyorum. Eğer sizde en iyi kore dizileri içerisinden bir seçim yapmak ve kendinizi Asya'nın büyüsüne kaptırmak isterseniz bu diziler tam da sizler için diyebilirim. İşte sizler için özenle hazırladığım en iyi kore dizileri listesi. Umarım beğenirsiniz. Ayrıca listede olmayan ama sizin çok beğendiğiniz diziler de varsa yorum formu ile mutlaka belirtin.

en çok izlenen kore dizileri
En çok izlenen kore dizileri, en iyi kore dizileri.


1)The Phantom Thief 

2) Hilleo (Healer) 

3) Hello Monster 

4) Goblin 

5) Neoui Moksoriga Deullyeo (I Hear Your Voice) 

6) Faith 

7) 49 Days 

8) The Man from Nowhere 

9) Inspiring Generation 

10) Reply 1997 

11) Boys Over Flowers

Yukarıda paylaştığım kore dizilerinin İMDB puanları da 8.0 ve üzeri arkadaşlar. Bu dizileri izlerken emin olun hayranlıkla izleyeceksiniz. Elimden geldiğince en iyi en çok izlenen kore dizilerini sizler için seçmeye çalıştım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En İyi Yabancı Diziler :25+ İMDB 8.0 Üzeri Diziler

En İyi En Çok İzlenen Animasyon Filmleri

İMDB Puanı En Yüksek Yabancı Diziler