En İyi Netflix Dizileri ve Tavsiyeler

En iyi netflix dizileri ile ilgili sizler için uzun süredir bir yazı hazırlamak istiyordum. Ama bir türlü zaman olmuyordu. En sonunda zamanı buldum ve sizler için en iyi netflix dizileri ve konuları ile ilgili güzel bir liste hazırladım. Gerek dünyada gerekse ülkemizde yabancı diziler çok büyük bir ilgi görüyor.

Her geçen günde bu ilgi de artarak devam ediyor. Ben eskiden beri yabancı dizi izleyen biri olarak gelişmeleri takip ederken aslında hiç zorlanmıyorum diyebilirim. Eskiden yabancı dizi izliyorum dediğim zaman insanlar boş boş yüzüme bakıyordu şimdi en azından bir çok kişi ile bu diziler hakkında konuşma şansı yakalıyoruz. Neyse lafı uzatmadan sizler için hazırladığım netflix dizi önerileri ile ilgili bilgiler vermek istiyorum. Listeye dahil edeceğim dizilerin imdb puanları oldukça yüksek. Eğer yeni bir yabancı dizi izlemek istiyorsanız kesinlikle sizler için hazırladığım netflix dizi listesi içerisinde yer alan dizilerden başlamalısınız. Seçtiğim diziler genelde en çok izlenen diziler içerisinde özenle seçilmiştir.

1) Black Mirror

En iyi netflix dizisi black mirror

2) Narcos

Netflix dizi önerisi Narcos

3) MindHunter

En çok izlenen netflix dizileri mindhunter

4) House Of Cards

Netflix dizi tavsiyesi house of cards

5) Suburra

Netflix dizi listesi Suburra

6) 13 Reasons Why

Netflix dizi tavsiyesi ve öneriler: 13 reasons why

7) Ozark

İzlenmesi gereken netflix dizi listsi Ozark

8) Dark

En iyi netflix dizi listesi dark

9) Stranger Things

Tavsiye netflix dizisi stranger things

10) The Defenders

En iyi en çok izlenen netflix dizileri The Defenders

Evet arkadaşlar sizler için en iyi netflix dizi listesini hazırladım. Eğer yeni bir dizi izlemek isterseniz kesinlikle bu liste içerisinde yer alan dizilerden başlarsanız kesinlikle sıkılmadan eğlenerek zaman geçirirsiniz. Bana güvenebilirsiniz :) Hepinize şimdiden iyi seyirler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En İyi Yabancı Diziler :25+ İMDB 8.0 Üzeri Diziler

İMDB Puanı En Yüksek Yabancı Diziler

En İyi En Çok İzlenen Animasyon Filmleri